2016. május 18., szerda

1.rész

1.rész

Jó reggelt mindenkinek!Ma szép időnk lessz,sehol sem lehet esőre számítani.Bár este felé a nyugati megyékben eső várható,azon kívül teljesen jó idő lessz.
Reggel van.Hajnali 5:00.Az ágyban fekszem és arra eszmélek,hogy apám teljes hangerőn hallgatja az időjárásjelentést.Csak azt nem értem hogy minek mégegyszer
meghallgatni,ha egyszer már tegnap meghallgatta.
Na,mindegy.Felnőttek.Soha a büdös életbe nem fogom megérteni őket.
Felkeltem,és lefolytam az ágyról a piros szőnyegemre.
- A kibaszott életbe!Már megint egy órával előbb kelltem fel.-állapítottam meg,hogy nagyon hülye vagyok,majd visszabujtam a takaróm alá.

1 PERC MÚLVA(ami nem egy perc)

7:00
-A rohadt életbe,elkéstem!!!-azonnal felugrottam az ágyból és lefejeltem a lámpát.
-Most már tényleg elásom magam.
Megfésülködtem,lefürödtem stb...nem fogom felsorolni.
8:00
-Apa!Hol vagy?Neked is ilyenkor kell elmenned a munkádba!Most meg hogy menjek el a suliba???!!!!-kiabáltam el magam.
Szerencsére feltudtam hívni a barátbőmet,akinek van jogsia és eltud házból ebből az elátkozott házból.

Az iskolában

-Hogy tudtál így elaludni?-kérdezte a barátnőm.
Alig tudtam elmenni érted az eggyik szünetben!
-Boccs!Csak nagyon szarul kezdődött a napom.
-Megértelek!
Ezzel le is tudtuk a beszélgetést és elindultunk az órára.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Melinda,

    Hát mit is írjak...? Először is a fejezet nagyon-nagyon rövid, egy komment hosszúságának felel meg.De mondjuk ez a későbbiekben még változhat.
    Másodszor,a helyesírási hibák. Tudod az alap szavakat tudni kéne leírni :P Ne vedd sértésnek,de nagyon felidegesít az ha pl. a "lesz" szót "lessz"-nek írják.
    Igen tudom, vannak becsúszott félregépelések.Nálam is előfordulnak.Legközelebb próbálj erre figyelni.

    U.I: Ajánlom, hogy olvasd át még egyszer, és javítsd ki a hibákat, remélem nem vetted zokon :/

    By:Emina ^w^

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát egy kicsit megdöbbentem a rész elolvasása után.Most gondolom azt találgatod miért?
    Először is egy mondat nagyon megragadott :P Ami tele volt elgépeléssel.

    Erre gondoltam: "Szerencsére feltudtam hívni a barátbőmet,akinek van jogsia és eltud házból ebből az elátkozott házból."


    A "barátbőmet" gondolom elgépelés.2x van a házból szó.Szóval ezt lehetőleg javítsd ki mert ahogy látom kedves Emina is megemlítette ezeket a bizonyos szóismétléseket!

    Én azt javaslom jobban nézd át és pluszba még megemlíteném,hogy az emberek gondolatát egy picit jobban kifejthetnéd.

    UI: Nem tudom mit tervezel még a történetbe de eddig kicsit olyan egyhangú a sztori.De bízok benne fel fognak pörögni az események! :)

    Puszi!
    Tori :D

    VálaszTörlés